Malzemeler:
1 paket hazir pasta tabani ( ben kekimi kendm hazirladim)
1 paket puding ( aromasi size kalmis)
yarim litre sut (pudingi pisrmek için)
 kisi sayisi kadar muz
1 kutu sivi krema
1 paket eritme çikolata ( nestle dessert )
susleme için renkli sekerlemeler

Yapilisi:

Pudingi pisirip kekinizin uzerine surun. Muzlari soyup altini çok az kesin ve kekinizin ustune koyun.
Bir muzun etrafini kekle beraber keserek porsiyonlara ayirin. Kremayi bir tavada kaynama noktasina getirip altini kapatin ve çikolatayi minik minik kirip eritin ve sicakken porsiyonluk muzlarin uzrine dokun. Bunu yaparken lavabonun içine buyuk bir yuvarlak tepsi koyuyorum ustunede firin izgara telini koyuyorum. Muzlari tele dizip ilik çikolatayi ustlerine dokuyorum. Boylece dokulen çikolata ziyan olmuyor. Daha sonra tepsiden siyirip saklama kabina koyup kaldiriyorum. çikolata iliyinca sekerlerle susleyebilirsiniz.