5.02.2019

Esya bagisla, esya al. Geridonusum telefon uygulamasi GEEV (Fransa icin)


#fransaligelindentavsiye etiketimle bir tavsiye daha vereyim size 😄 tasinmama yakin zaman sehir degistirecegimden dolayi baya bir esyami satmistim 💶 . Fakat bazi esyalarimda vardi ki ne atabiliyordum (kullanilabilirdi temizdi) ne de satabiliyordum (cok şık değildi yada satılacak birşeyler değildi) 🤷🏻‍♀️ 

Bende internetten esya bagisi yapabilecegim geri donusum sitelerine,  forumlarina ve facebook gruplarina baktim 🧐coguna da uye oldum fakat cok aktif ve guncel degillerdi. 🤨

Sonra #geev diye bir uygulama ile karsilastim. Yukledim uye oldum. Bu uygulama da vermek istediginiz, evinizde fazla gorup kullanmak istemediginiz esyalarinizi size yakin civarda oturan insanlara  bagisliyorsunuz. Ihtiyaci olan insanlar size mesaj atiyor ve randevulasip veriyorsunuz. Ya da tam tersi para vermeden almak istediginiz bir ihtiyaciniz varsa su urunu ariyorum, bu esyayi ariyorum diye baslik aciyorsunuz. Elinde olup vermek isteyenler o basliklara bakip o kisiye ulasiyor ve veriyorlar. 😊





 fotograftaki ornekte ikea dan aldigim cicek seklindeki lamba calisiyordu ama kucuk bir yerinde kirik vardi. Satsam satilmazdi cunku orjinal kablosu degildi (onu oglum koparmisti sagolsun. 😒Orjianli yesil renk kablo) bende calistigini belirtip ekledim. Almak isteyen birine verdim. Alan memnun veren memnun 😄😂 evden esya azaltmanîn ve ihtiyaci olana vermenin cok guzel yolu bence. Tabi ki onceligimiz cevremiz ama bazen oluyor ki bu da verilmez canim dedigimiz baska birinin ihtiyacini goruyor. 😊 


Turkiye'de benzer telefon uygulamasi var mi bilmiyorum 🤷🏻‍♀️ ama #recyclage , donner, bagis  siteleri ve gruplari oldugunu gormustum internette sanirim. 


Envoyé de mon iPhone

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search