7.02.2019

Macbook sarj adaptoru nasil tamir edilir? Comment réparer un chargeur macbook?


Macbook sarjlarinin kablo ucundaki plastik ve kablosu çok çabuk kopuyor, sanirim yeni sarj almak için bilerek yapyorlar 😒 Benim sarjimin kablosu baya koptu saga sola cevirince sarj ediyordu ama bir zaman sonra tamamen sarj etmedi.

 Yenisi 85€  oldugundan internetteki videolardan belki tamir ederim diye dusundum.  Bir kaç video izledim fransizca, ingilizce ve turkçe en sonunda  kamera açisi iyi olan ve detayli guzel anlatan bir video buldum. Asagiya eklicem.

Ben evdeki imkanlarla yapmak istiyordum ama cogu videoda lehim cihazi, lehim teli, Isı ile daralan  makaron kablo  ile saglam yapiyorlardi. Suan simdi nerden bulucam onlari diye vazgeçmistim.

                                      Daralan makaron linki asagida (Turkiye için ⇣)

 daralan makaron

Fransizcasi  Gaine thermorétractable (Fransa için tik tik ⇣)



Bir arkadasimin esi normal bantla da yapabilir dedi lehimlemeye gerek kalmadan ama daha hassas oluyor kullanimi yani çok dayanikli olmuyormus. Bende denemek istedim.

Asagidaki izledigim video ya bakarak yaptim. Tavsiye derim. Macbook sarjlari vidali degildir yapistirmalidir. Bu yuzden dikkatli açmaniz gerekir.

                     



gri kablo gri ile birlesecek, griyi saran tülümsü çok telleri kivirip kablo haline getirin. sonra ayni renkleri videolardaki gibi birlestirip bantlayin yada lehimleyin evinizde ne varsa.

Ben bantlayip oylece biraktim ve çaliisyor suan kullaniyorum :)))) 


Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search