17.02.2019

Bir günde idrar yolu iltihabi (sistit) indan kurtuldum.

Sene 1  kez mutlaka basima geliyor malesef bu sistit belasi. Her seferinde antibiyotik ile geçiyordu fakat bu kez Paris'e tasindigimizdan aile doktorumuzu daha seçemedik ( hos burda doktorlar yeni hasta almayi çokta kabul etmiyor)

Surekli idrar yapma istegi
wc gittiginde idrar yapamama
idrar yaparken yanma
ve kanli idrar gibi belirtileri var malesef

Internette ararken çarelerini Bir kaç denedim ve çok sukur Allah Allah'tan sonra ise yaradi.


1. once 4 lt ye yakin su içtim (gerçekten içtim baya zor oldu ama 1,5 gunum su icerek geçti)
2. kiraz sapi çayinin iyi geldigini duydum 4 buyuk fincan ondan içtim.



bir tutam kiraz sapini kaynamis suya atip 10 dk bekletip içiyorsunuz.  (sallama degil gerçek kiraz sapi)

3.Ertesi gun kiraz saplari çayimin içine sari kantaron çiçegini ekledim çayini demleyip içtim.


4.  annemin memleketten alip getirdigi andiz yada diger adi ardiç pekmezi vardi ondan içtim. gerçekten onunda çok etkisi var. Turkiye'de bulmak zor degil ama avrupa'da bulmak zor.




Bunlari bir kaç gun devam edin, Allah'in izniyle birsey kalmayacaktir . Ben denedim oldu çok sukur.

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search