Havalar biraz isinmaya baslayinca çocuklarla dev baloncuk yaptik.  Cok eglendik gerçekten, bence yetiskinlerde kendi aralarinda yapip oynayabilir 😂 sahsen ben yaparken bayildim 😁

 Evde kendiniz yapmaniz için once eczaneden gliserin almaniz gerekiyor, ama benim tavsiyem benim gibi minnacik  20-30 ml gliserine 4€  vereceginize bir milyoncu tarzinda ( burda action, noz, vs gibi ) yerlerden 1 lt lik baloncuk yapma sisesi alin. 



1,50 € aldim bunu action'dan
 yada aliexpressten surekli alisveris yapiyorsaniz 1€ ya konsantre sivisini alabilirsiniz linki ekliyorum. Kargo bedava seçenegini unutmayin. 

https://tr.aliexpress.com/item/Rastgele-Renk-Paketi-Kabarc-k-Su-Kabarc-klar-fleme-Profesyonel-I-in-Toksik-Olmayan-Kabarc-k/32890358474.html


Tarifi soyle

1 kupa dolusu bulasik deterjani
3 kupa sicak su
20 ml kadar gliserin ( gliserini arttirabilirsiniz )
biraz kabartma tozu (ama ben koymadim)

ince halat ipi yada evinizdeki kalin bir orgu içi ama hacmi agir olsa iyi olur
2 adet çubuk ( ben  kurumus orkide saksimdan aldim 😂)
agir bir dugme yada delikli bir kuçuk  metal agirlik

hepsini karistirin

ipleri hazirlamak için uçgen seklinde baglayin ve ucune agirligi takmayi unutmayin.