10.12.2018

Hazir churros paketleri hakkinda



Churros bir ispanyol tatlisi, hamurunun hafif citir ve sekerr bulanmis hali,sokaklarda, restoranlarda sicak sicak yapilip yenmesi mmm nefis oluyor. Ben cok seviyorum. Bazen evde kendim icin yapiyorum :). 
Markette (lidl) gezerken cok sevdigim tatlinin dondurulmus olarak satildigini gorunce her zamanki yaptigim refleksle paketin arkasindaki icindeliker kismini okudum. 
Icindekiler kisminda tuhaf anlamadigim birsey gorsem hemen sozluge ordan da google dan gorsellere bakarim. Orda da mollusque 🦑 ve crustacés 🦐 yazan yaziyi gorunce once sozluge ordan gorsellerde aradim. 




Yani icinde bayagi deniz hayvani var. bunlar bazi mezheplere gore caiz bazilarina gore degil. O yuzden yiyip yememek size kalmis. Ben hazir almiyorum evde kendim yapiyorum. En temizi en guzeli 👌🏻


Envoyé de mon iPhone

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search