11.03.2016

İnstagram'dan blogger'e post yayinlama



Hayirli Cumalar, bir iki ay önce kesfettigim ve hala da kesfetmeye calistigim bir uygulamayi anlatacagim sizlere, ama bu yazim ozellikle blogunu ihmal etmekten yakinanlara, "instagram cikti blogculuk öldü" diyenlere, ah suraya koydugum tarifler direk bloguma gitse diyenlere, yani bloggerlere gelsin 😁 ah bizi biziii 😂 . . 

Simdi bunu bize saglayan programin adi IFTTT. Acilimi; if this than that. (Eger bu olursa sunu yap) .

 Hayalgucunuze bagli olarak super seyler yapabileceginiz uygulama. mesela her gece saat 10'da ertesi gunun hava durumu push notification olarak gelsin diyorum geliyor yada nasa'da gunun astronomik fotografi telefonun arkaplan resmi olsun diyorum, oluyor.

 The New York Times'da icinde Turkiye gecen bir makale yayinlandigi anda bildir diyorum, bana aninda haber veriyor.

 Eve gelince wifiyi ac, yataga girince sessize al, o gun tum arayanlarin listesini otomatikman google drive'a at vb zilyon tane kurgu..(Eksi sozlukten alinti) . .

 IFTTT kullandığınız sosyal medya ve diğer uygulamaları birbirine bağlayan ve birinde yapılan etkinliğin diğer uygulama üzerinde bir işlemi tetiklemesini sağlayan oluşumdur.. . .


 Ben simdilik sadece ingtagrami blogger'e bagladim. Mesela bu yazim direk bloguma da gidecek tipki dunku borek tarifi gibi 😄. 

Daha ayrintili bilgi icin google a veya eksi sozluge bakabilirsiniz 😊💕 #ifttt #blogger #blogpost #blogeuse

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search