17.05.2020

Evde kucuk fotograf studyosu nasil yapilir?


Merhaba, siparis sayfam icin « @lesdelicesdesaadet » cektigim pasta 🧁 🎂🍩🍪 fotograflarimin guzel cikmasi icin boyle bir mini foto studyosu yapiyorum her zaman. 📸Bir arkadasima soylemistim fikir olmasi icin sonra dusundum burdada dursun belki satis yapan arkadaslara fikir olur. 😊.
.
📷Leroy merlin magaza’sindan kalin bir rulo kagit almistim iki yil once falandi. Ne icin kullaniliuor bilmiyorkm insaat yada boya ustalari bilir cunku duvar kagidi reyonundaydi 🤷🏻‍♀️.
.
📷Bu kagittan biraz kesiyorum fotograftaki gibi « 👇🏻»

📷Daha sonra patafix ile (yapiskan hamur) duvara yapistiriyorum.
.
📷sattigim urunu ortasina koyup fotografini cekiyorum.
.
📷 size tavsiyem bunu sabah gun isiginda ve pencereye yakin bir yerde yapmaniz. ☀️☀️☀️Tabi gun isigi ya arkadanizda yada yaninizdz olmali. ☀️☀️☀️.
.
📸son ayarlama da isik ayari onuda « aviary yadz picsart » gibi bir uygulama ile yapiyorum. .
📸hepsi bu kadar. ☺️ akliniza takilan bir soru varsa sorabilirsiniz. .










Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search