3.10.2013

Kitchenaid kibbeh appareil, Kitchenaid İçli Köfte Aparati

03.10.2013


Herkesin bildigi pratik birseyden bahsedeyim diyorum. Kiyma makinelerinin içli kofte aparati ile içli kofte yapma!

 Boyle pratik seylere bayiliyorum ben, burda da arastirdim.  Kalabalik aileler için yada bu isi ticarete dökmek isteyenlere tavsiye ederim, elde yapacaklarina bu sekilde yapabilirler. Elde açmak zor oldugu için bu onlar için çok pratik olur.

Les kibbe krass  da fransizca içli kofte için deniliyor ama tabi araplar kullaniyor bu ismi.


  Kitchenaid in kiyma makinesi aparatinin ucuna içli kofte aparati var fakat ebay de ve baska bir sitede satiliyor. Heryerde bulunmuyor.

45$ bana biraz pahali geldi, belki Turkiye'de bir yere yaptirilabilir.

Kitchenaid'in kiyma makinesi aparati fiyati Fransa'da 70€ civari

Turkiye'de 350-500 tl arasi indiirmlerle fiyat farki degisiyor.

Ben daha almaya karar vermedim alacak olanlar için bildiklerimi paylastim, Sevgilerimle...



Bazi bloglardan ve sitelerdende arastirdim, kullanan kisiler çok memnunmus. Fotograflardada isimleri var zaten sitelerine girip bakabilirisiniz. 

                      



                      


Hepsi pratik gorunuyor degilmi? Bazi seylerin pratik olmasi çok guzel :)




Bu Kenwood kiyma makinesi Almanya'da satiliyor, aparatlarinin arasinda var içli kofte aparati. Resme tiklayinca gorursunuz. 


Kebbe Aufsätze almanca içli kofte aparati demek, sizde arastirabilirsiniz almak isteyenler.





8 yorum:

  1. ne kadar güzel :) blogunuzu yeni keşfettim çok güzel bi blog :)

    YanıtlaSil
  2. Canım uzun zamandır yazamadım sana özledim :) Bende elimde içli köfte yapıyorum makinaya gerek duymuyrum ama ticaretini yapanlar için çok güzel bir paylaşım olmuş...

    Sevgilerimi gönderiyorum sana :)

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir yazı elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir blog evet gerçekten bende bugün keşfettim çok yararlı bilgiler var

    YanıtlaSil
  5. İçli köfte aparatını Nereden satın alabilirim?

    YanıtlaSil
  6. İçli köfte aparatını Nereden satın alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazida yazdim , resmin ustune tiklayinca cikiyor. ebaydan alabilirsiniz.

      Sil
  7. Merhaba ben bu Kitchen aid içli köfte aparatını arıyorum bulamadım sitelerde başka markalar var bilginiz varmı nerede satılıyor

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search