8.09.2020

Cap Pâtissier maceramin 2. yazili sinav

                                

                                 

   

Merhaba, 

cap pâtissier diplomasini almak için geçen sene girdigim yazili sinavlardan;

 (yani Français - Histoire-Géographie - Enseignement moral et civique)

sonra bu sene 2020'de yani 3 sinava daha girmemiz gerekiyor.

1. EP1 : Approvisionnement et gestion des stocks dans l'environnement, Prévention santé environnement (PSE)

2. EP2 : Fabrication de Patisseries


"Approvisionnement et gestion des stocks dans l'environnement" Bu sinavi bir gun "Prévention santé environnement (PSE)" Bu sinavida diger gun giriyorsunuz pespese.

2 yada 3 hafta sonrada Pratik sinavina giriyorsunuz. 

Ben bu yazida EP1' den bahsedecegim. Bu sinav hijyen, saglik, is yeri açma vs bilgileri kapsayan dersler. Bunlarin kitaplari var, onlari alarak çalismaniz lazim. Geçen senenin çikmis sorularina bakarak nasil sorular çikiyor diye fikir edinebilirsiniz. Kitaplari asagiya ekliyorum muhakkak edinin.


Bu kitaplarin "corrigés" yani cevaplari var. Onlari Foucher yayin evinden indirebiliyorsunuz. Onceki senelerde sinavlara girenler bunlari ikinci el oalrak satiyor ben ikinci el satin almistim tavsiye ederim.


Bu sitede geçen yilin çikmis sorulari mevcut ustune tiklayin.   

             

Bu arada sinavlara esarpli girilebiliyor yasak degil!

Bunlarda sinavdan geriye kalan hatiralar :)))

PSE sinavim zor geçti, vakti iyi kullanamadim. Sorulari tercume edip anlayip cevaplari yazana kadar baya vakit geçti son iki sayfayi yetistiremedim hatta 😰 Fransizcam B1 seviyesi oldugu için zor geçti biraz malesef. Approvisionnement et gestion des stocks dans l'environnement sinavim daha kolaydi teori deniliyor buna. O iyi geçti ama yanlislarimda var biliyorum. Bakalim sonuçlar nasil gelecek 😬

Pratik sinavinida baska yazida anlatacagim. 😊



Gireceklere bol sans dilerim. Sorulariniz olursa yorumlara birakabilirsiniz. 







Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search