6.11.2018

Klozet dibindeki siyah lekeler için çözüm


Malum Paris’e tasindik. Yeni evimiz cok asiri pis degildi ama mutfak ve tuvalet gercekten kotuydu. Afedersiniz klozetin 🚽 dibinde siyah kirec gibi lekeler vardi ama kirec degilmis tabi 😣 Internetten arastirdim tuz ruhu dokun hicbirsey kalmaz yaziyordu. Tuz ruhuna sozlukten baktigimda esprit de sel cikiyordu 😂 google dan aradim 🚽 esprit de sel galan derken fransizcasini buldum. Benim gibi arayanlarda varmis. Ismi Acide Chlorhydrique #acidechloridrique mis Almak isteyenlere detayli bilgiyi ekledim fotograflarda kaydirin 👉🏻.
Almanya’dan aldigim cillit bang i geceden icine doktum ama baya boca ettim 😬 sabaha da sifon cektim ve hicbirsey kalmamisti cok sukur. Tavsiye ederim. Tuz ruhu borulara zarar verebiliyormus onu pek tavsiye etmem ama bunu deneyipte lekeler cikmazsa yine de alabilirsiniz...





Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search