Ne zaman biseye heveslensem onume engeller cikiyor 😒 CAP Pâtissier yapip Fransa diplomasi almak icin diplomami cevirttim. Bac+2 dediler Attestation aldim ama CAP yapmak icin épreuve générale den muaf olmadigimi ogrendim 😭😭😭



Burda dogup buyuyenler icin cocuk oyuncagiymis o sinav ama benim fransizcamin yetecegini sanmiyorum 😑 B1 seviyesinde fransizcam ama maths, histoire géographie, française, sciences physique,chimie ben bunlari nasil vercem 😪

mail attim Académie de Strasbourg’a  cevap geldi.

Maaaalesef Türkiye, Avrupa Birliği, Avrupa Ekonomik Alanı veya Avrupa Serbest Ticaret Birliği'nin bir parçası olmadığından fransizca derslerden diplomam muaf degilmis 😑  yani ne diyelim hayirlisi olsun 🤔

bu da burda ek bilgi olsun diploma cevirtmek icin soranlara.

Yine de aldigimiz Attestation mutlaka ise yariyordur. Onu da kesfedersem yazarim.