12.03.2018

Diyet motivasyon sozleri

Diyet yaparken  motivasyonumun kaybolmasi ve sonra kendimi birakmamdan gerçekten biktiimm usandimmm.  Motivasyonu ayakta tutmak için birsey ariyordum surekli, gezmedigim sayfalar okumadigim basari hikayeleri kalmadi. Artik onlarda motive etmiyor malesef.

En son careyi motvasyon sozleri bulup mutfagimin duvarina asmaya karar verdim, beni en çok motive edecek sozleri yazdim, kilo verdigim ve aldigim fotograflarimi çikti aldim. umarim bu sefer ise yarar!














Eger sizde evinize odaniza asmak istiyorsaniz indirme linkine yukledim. Buyrun  bilgisayariniza indirin ve çikti alin size de çare olur belki :)

Bu arada benim instagram diyet yapma sayfam @10kiloversemyeterbana


Link burada tik tik



2 yorum:

  1. Merhaba Özlem Ben çerkez gelin nabrutun blogundan yorumlarınızdan buraya geldim bence gayet fit görünüyorsunuz kendinizi yıpratmayın istanbuldan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkurler :) sadece bir 10 kg fazlaligim var :D

      Sil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search