2.05.2019

Çocuklar için Ramazan hazirliklari

Her sene çocuklar için Ramazan'dan bir kaç gun once evimizi susluyorum. Çocuklara Avrupa'da  yasasak bile onlarin Ramazani hissetmelerini, ogrenmelerini, yaklastigindaki heyecani hissetmelerini istiyorum. Bu sebeple evimizi hep susluyorum.😊

 Bunu yapmak gerçekten zor degil aksine eglenceli. Evimize gelen misafirlerde çok begeniyor 😁 Artik çevremde çogu kisi de yapmaya basladi. Simdi herkes çocuklari için evlerini bu suslemelerle susluyor. Bunu yapmaya ilk 2016 yilinda baslamistim. Sonra her sene devam ettim ama hiç bloguma koymak aklima gelmedi (belkide vaktim olmadi 😯 )

Buraya simdi koyuyorum önceki senelerde yaptigimi sizlere de fikir olur ve blogda da kalici olur. 



Esma ile boyadigimiz kanvas tabloyu action da çok ucuza tum malzemeleri bulabilirsiniz.

Katildigimiz bir etkinlikte isimlerimizi yazdirdigimiz kaligrafi resimlerini asmistim.
Her gune bir surpriz kosesi yapmistim. Ufak tefek hediyeler alip her gun iftar saatinde veriyorum.

Aksam namazina sesini daha yuksek ayarladigim ezan saatini çocuklar iftar vaktini bilsin diye cami dekorasyonun altina koydum.







Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search