25.05.2023

Instagram hesabim @fransaligelin hakkinda

Bu bir bilgilendirme postudur!


  

Merhabalar,

Instagram hesabimi temelli olarak kapattim. @fransaligelin adina açilan hiçbir hesap bana ait degildir. Paylasimlarimi blogumdan yapmaya devam edecegim. Faydali buldugum seyleri 2009'dan beri blogumda yazarak paylasiyordum fakat sosyal medyanin populeritesinin arttigi için ve eskisi gibi insanlarin bloglari okumaktan vazgeçmesi beni oradada hesap açip duzenli faydali bilgiler paylasmaya yoneltmisti. Ama simdi heryer ticarete dondu, sosyal medyanin,  instagram gibi platformlarin eski tadi, samimiyeti kalmadigi ve surekli yapmacik ve sirf reklam ugruna insanlari kandirarak ticarete doktukleri bu ortamdan slklLdlm ve çekildim. Nisan ayinda kapattim hesabimi. Vakit buldukça burdan paylasim yapip yine Fransa'da tecrube ettigim seyleri paylasmaya devam edecegim. 

Sevgilerimle... 
Saadet

 

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search