10.04.2016

Remember You / 2015

Dedektifli arastirmali bir diziydi, çok Sevdim, biraz uzuldum biraz guldum, biraz korktum, biraz heyecanlandim. Muhakkak izleme listesine almalisiniz. 




Adı: Remember You / Bonjour Monstre
Yönetmen: Non Sang-Hoon
Yazar: Kwon Ki-Young
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 22 Haziran 2015
Yayın Saati: Pazartesi & Salı 22:00
Ülke: Güney Kore

Çeviri: polyannahayris


KONUSU

Lee Hyun (Seo In-Guk) Sivri diline Karsin mükemmel bir suçlu profil uzmanıdır. Cha Ji-An (Jang Na-Ra) ise Seçkin bir dedektiftir. üstündedir gozu Lee Hyun'un. Davaları çözüme ulaştırmak için Birlikte çalışırlarken aralarında romantik bir ilişki başlar.


izlemek için YEPPUDAAA tik tik

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search