Okullarin tatile girmesiyle guzel bir izin yaptik ailece. Uç hafta Turkiye'de kalip Istanbul'da ailemle kalip Ankara'da da Asya Termal kizilcihamam'da uç gun dinlendik. Cocuklarin havuz sevdasi sayesinde bizde kaplica suyundan faydalandik :)


 Tatili sabirsizlikla beklememin bir diger sebebide Selda hanimdan aldigim pasta kursu olmustu, çok faydali çok guzel bir egitim oldu benim için. 
Kurs alma sebebimde birazda onunla tanismakti diyebilirim çunku ismi gibi kendide çok seker biri. 



Kurs esnasinda çok heyecanlandigim dogrudur hatta heyecandan gerildigim :D zavalli selda haniminda beni yatistirma çabalari içindeydi sagolsun. 







Yapilsini merak ettigim pasta egitimimden sonra (10 saat surdu sanirim) pastamla sevgili kayinvalidemin evine gidip orada afiyetle yedik ve gerçekten çok lezzetliydi ee Callebaut marka çikolatalardan yapilmis bir pasta niye lezzetli olmasinki? 




 Tatil çabuk bitiyor ve eve donusler basliyor, ben de Fransa'ya dondum fakat kurs almamdan aradan bir ay geçti umarim aldigim egitimi guzelce kullanabilirim. 


Neyse ki Seldacigimn verdigi dokuman ve video dosyalari sayesinde detaylari hatirlayabilecegim. Kendisi super bir hoca helal olsunnnn. 



Yerlesme, toparlanma ve duzen derken pasta yapmayi ozledigimi farkettim, bir anca once pasta yapmaya baslamayi çok istiyorum.  

Bu arada bloguma yazmayida ozlemisim, vakit buldukça yazacagim insallah. Sevgiler...