1.04.2015

Avrupa'da Anadolu Universitesi Açikogretim bolumlerinden birini okumak

Merhaba,

bazilarimizin bildigi çogumuzunda bilmedigi bir konu avrupa'da açikogretim sistemi. Onceki postlarimda da bahsetmistim aslinda. Merkezi Almanya köln'de olan Anadolu Universite'sinin bizlere sundugu imkan çok guzel.
Sinavli ve sinavsiz kayit imkaniyla kayit olabiliyorsunuz.

Arti yada eksi yanlari var onlari oncelikle belirtmek isterim, mesela cok fazla bolum seçenegi yok malesef ve sinav merkezleri de sinirli. Okulun yillik ucreti de Turkiyeden iki kat daha fazla 690€ bunu iki sefer de odememizi istiyorlar 345€ ilk donem 345€ diger donem. Ben sinavsiz geçisten faydalanarak imam hatip mezunu oldugumdan ilahiyat bolumunu tercih ettim, tabi gonul isterdi ki okul oncesi ogretmenligi bolumu olsun ama malesef bu bolum yok. Arti yonleri Turkiye cumhuriyeti Eskisehir Anadolu Universite diplmasina sahip oluyorsunuz. okudugunuz bolume gore bazi ulkeler diplomanizi taniyor (detaylar hakkinda çok bilgim yok arayip bilgi alabilirsiniz) ve okuma hevesi hala olan benim gibi insanlari mutlu ediyor :)

Bazi arkadaslarimda YGS gibi giris sinavina girerek kazanip kayit oldular. Suan bir sene dogum sebebi ile ara verdigim için ikinci siniftayim. Bu sene derslerdne kalmazsam eger mezun olacagim insallah. Hayirlisi olsun...

Sizde ilgileniyorsaniz okulun web sitesini inceleyip bilgi alabilirisiniz.

http://www.anadolu-uni.de/  Kayitlar baslamis.

Yorum Gönder

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search