Aslinda bloga koymayacaktim bunu, çunku keki sert olmustu begenmemistim.  Ama arkdaslar isteyince koyayim dedim :)

Yapilisi basit arkadaslar: Begendiginiz bir rulo kek tarifini hazirlayin. Hamurdan kaselere biraz kasikla alip gida boyasi ile renklendirin; bu biraz koyu kivamli olsa sekil vermek için daha kolay olur benim hamurum civik oldugu için yayildi hep. :(

Daha sonra sikma torbasina yada buzdolabi posetine koyup ucunu kesip kesi verin. Ben çok ozenmedim o yuzden çay kasiyi ile denedim. Bende ebru bilenler ebru gibi sekillerde verebilir nasil fikir ama? :D 


 Sonra tepsiyi derin dondurucuya koyup duz bir sekilde seklimizin donmasini bekliyoruz bi 20-25 dk falan.  Bu arada firini isitmaya baslayin, donan hamurlu tepsinin uzerine kalan hamuru dokup yavasça kasikla bastirmadan yayin ve firina verin. 175 dereceli firinda yavas yavas pisirin. Daha sonra hamuru ters cevirip  nemli bir bezle yavasça kirmadan rulo yapip dinlendirin. Içine krema koyup tekrar sarip servis edin :)