7.06.2012

Bakanlık eşek ve domuz eti satan firmaları açıkladı

Merhaba arkadaslar,

Sizlere haberlerde cikan Bakanligin yayinlayidigi yuzde yuzde dana eti diye bizleri kandiran ve nelerr nelerr yediren o hain firmalarin isimlerinin yazdigi listeli haberi ekliyorum. Belki benim gibi okuyamayan gormeyen olur. Ozelliklr izmir'de yasayan arkadaslarim firmalara iyi bakip dikkat etsin! Bizler Fransa'da helal kesim etleri Turk kasaplardan daha guvenilir aliyoruz gercekten. Oysaki memleketim canim ulkemin herhangi bir kasabina gonul rahatligiyla alisveris yapamiyoruz. Heleki buyuk firmalarin sattigi urunler boyle yaparsa artik hic et tavuk vs yiyemeyecegiz ne yazikki. Turkiye'nin aslinda musluman bir devlet olarak daha fazla dikkat etmesi gerekiyor. Fakat insanlarin vicdanlari kalmamiski boyle seyleri alip satip yediriyorlar! Devletin denetim yapip bu firmalari afise etmesi cok cok iyi oldu. İnsaallah denetimler artar ve boyle firmalar kamuoyuna duyrulup kapattirilir.
------------------------------------------

%100 Dana eti ibareli ürünlerde Tek Tırnaklı hayvan eti, Kıymalı Pide ve Kuşbaşılı Pide de ise domuz eti kullanıldığı tespit edildi.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı yaptığı kontroller sonucunda laboratuvar sonuçları olumsuz bulunan ürünleri ve firma bilgilerini yayınladı...

"Taklit ve tağşiş" yapıldığı kesinleşen gıdalar, firmaların adı ve markası Bakanlığın resmi internet sitesinde yayınlandı.

TEK TIRNAKLI HAYVAN ETİ VE DOMUZ ETİ ÇIKTI

Bakanlığın yayınladığı listede; % 100 Dana eti ibareli ürünlerde Tek Tırnaklı hayvan eti (At Eti, Eşek Eti), geleneksel Tereyağı yazan ürünlerde, bitkisel yağ, Kıymalı Pide ve Kuşbaşılı Pide de ise domuz eti kullanıldığı ortaya çıktı.

İşte Bakanlık tarafından yayınlanan liste





SAMANYOLUHABER.COM

7 yorum:

  1. Bende açtım bu konuyu yazıklar olsun bunlara..

    Akdeniz süt burada marketlerde çokça bulunan bir marka..Ben kullanmam ama çok kullanan olduğu için bulunuyor demekki marketlerde..

    Ben pınara çok şaşırdım öyle bir markadan hiç beklemezdim..Sosiste sahtecilik yapan bana göre her üründe yapar..Pınar markası bitti benim için..

    Açıklama yapıyorlar birde yüzsüz yüzsüz..Koskoca bakanlığı yalanlıyorlar utanmadan..

    Daha neler göreceğiz kimbilir ..

    YanıtlaSil
  2. Bende paylaştım bu konuyu.Yeterince bizde afişe edelim herkes görsün Belki böyle şeyler yapmalarının caydırıcılığı artar.Sağol sende paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  3. Pınar da varmış çok şaşırdım ya, dana etinin için de tavuk eti var sanırım ben açıklamadan onu anlıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bunu nasil yapabiliyorlar nasil allahtan korkmuyorlar !
    Bal deresi diye adam kendini yirtiyordu Tv'de meger neler varmis :S
    hele Pinar !? biz yerdik bunun urunlerini allahim midem bulandi :S

    YanıtlaSil
  5. evet sağlık konusunda hepimiz hassas olmalıyız. umarım ürünler hep böyle kontrol edilir de bizde ne yediğimizi biliriz

    YanıtlaSil
  6. İzmirli olarak şükrediyorumki milenyum pideciden pide yemedim neye inanacağımızı şaşırdık artık Rabbim insanlara merhamet versin...

    YanıtlaSil
  7. paylastigin icin cok tesekkur ederim canim
    gercekten biz bu yaban ellerde turk marketlerine guvenip aliyoruz ama turkiye gibi bi musluman ulkede aceba diye dusunuuyoruz.
    tesekkurler

    YanıtlaSil