Merhaba, sizlere Turkiye'de Egitimini tamamlayamayip Avrupa'da turkçe olarak okumak isteyen Turkler için yeni ogrendigim bir seyi anlatayim istedim. Aslinda geçen sene duymustum bu konuyu ama çok uzerine dusmemistim. Simdi detayli bir arastirma sonucu ogrendim ve benim gibi faydalanmak isteyen arkadaslarada anlatayim dedim. 

Eskisehir Anadolu universitesinin ve Turkiye Cumhuriyeti Milli Egitim Bakanligi'nin bizlere sundugu hizmet. 

Bunun ön basvurusu ise 4 Ocak 2012'de. Sinav ise Haziran ayinda Turkiye'deki YGS sinavi gibi bir sinavla aliniyor universiteye. Sinav sorulari girenlerin yorumuyla ygs den çok çok daha kolaymis, hatta kazanamayanlari dovuyorlarmis :P o derece :))

Simdi bende dort gozle ocak ayini bekliyorum insaallah. Lisans okumak istiyorum. Kendi bolumum olan Okul oncesi ogretmenligi olsaydi çok sevinecektim fakat malesef çok az bolum  var bana uyan ilahiyat ve Turk Dili ve Edebiyat bolumu :(

Bunada sukur diyorum. Eger sizde gerekli kosullari sagliyor ve benim gibi yurtdisinda turkçe olarak evde  okumak istiyorsaniz sizde basvurun. Bulunmaz firsat bence Avrupa'da yasayan dil bilmeyen Turkler için. 

Siz yinede detayli bilgi alip ogrenmek isterseniz http://www.anadolu-uni.de/ siteyi ziyaret edip telefonlarini arayarak sorup ogrenebilirsiniz.


Bu konuda daha çok bilgi sahibi olan arkadaslar bizi bilgilendirirlerse seviniriz.