1.10.2011

Mimlendim :)

Sevgili arkadasim zeliha ( umutsepeti.blogspot.com ) beni mimlemis ve sormus:
Uzaya gitseniz,ıssız adaya düşseniz hangi 4 özel tarifi de almak istersiniz yanınıza?
Benim onunkiler gibi super harika tariflerim yok ama yinede cevap vereyim :)



                                  Porsiyon Guveçte Etli Musakka



                                                      Karniyarik

          

                                                 Fettucini italiano

      

                                  Firinda Bezelyeli Patatesli Tavuk

                       




8 yorum:

  1. bu yemeklerin hepsini ben alabilirmiyim nasıl acım ve nasıl güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. Gece gece benide aciktirdin dogrusu. Bende tavuk yemeklerine ve makarnaya bayilirim heralde bende tavuk pilav salata birde tatli olarak tulumba tatlisi alirdim yanima :)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler hanimlar ama eminim sizinkiler kat kat daha guzeldir :)

    YanıtlaSil
  4. Sen yemeklerle birlikte benide al yanına..
    Nefiss lezzetler bunlar canım yaa..:))
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. ımmm yemek geçiti varmış burda hepsi harika ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. Makarnayı eleyebiliriz mesela o kilo yapar :) onun yerine beni al bu yemekler yanlız yenmez..Bende mum getiririm :D

    YanıtlaSil
  7. Türk mutfağı gibisi yok:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. ay çok tatlisiniz kizlar , tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search