Malum ortalik ayip filmler diziler kayniyor. Benim yasantima gore oyle bol yatak ve opusme sahneli filmleri izlemiyoruz ailece.Cok masum filmlerde malesef piyasada yok ve bende bu sebeple begendigim ve uygun gordugum filmleri tavsiye etmeye karar verdim.  
Ilk olarak tavsiye edecegim film







My Name Is Khan



  

Filmin konusu [değiştir]

Rızvan Khan (Shahrukh Khan) küçüklüğünü annesiyle (Zarina Vahab) ıssız bir yerde geçiren bir müslümandır. Annesi öldükten sonra Amerika'ya küçük kardeşinin yanına gider. Orada tanıştığı ve aşık olduğu Mandira (Kajol) adında dul ve Hindu bir kadın ile evlenir. Rızvan Khan aynı zamanda da Asperger sendromu hastasıdır. Bu hastalık Otizm rahatsızlığının bir çeşididir ve ömür boyu süren, sosyal etkileşime ve iletişime zarar veren, sınırlı ve tekrarlanan davranışlara yol açan beynin gelişimini engelleyen bir rahatsızlıktır. 11 Eylül saldırılarından sonra Mandira'nın oğlu raşist kesimler tarafından döverek öldürülür. Öldürülme sebebi annesi evlendikten sonra Khan soyadını almış olmalarıdır. Bunun üzerine Mandira Rizvan'i terk eder. Rizvan ne zaman geri gelebileceğini sorunca, Mandira ona Amerika Birleşik Devletleri başkanına gidip, adının Khan olduğunu ama bir terörist olmadığını açıklamasını ve ondan sonra geri gelmesini söyler. Rizvan hastalığı dolayısıyla bunu ciddiye alır ve yolculuğuna başlar. Başkan ile buluşmadan geri dönmeyecektir ve ona diyecektir ki: "Sayın Başkan, benim adım Khan ve ben bir terörist değilim."


Film Çekimi hakkında [değiştir]

Prodüksyon, 2008 Aralık ayında Filmin ikinci yarısının çekimi ile başladı ve Los Angeles'de çekildi. Çekim yerlerinden biriside Kaliforniya'da bir üniversite idi. Los Angeles'deki çekimler sonrası, filmin yönetmeni Karan Johar "11 senelik yönetmenliğim boyunca, böylesine değişik olmanın tecrübesini hissetmedim" şeklinde konuştu ve ayrıca Shahrukh Khan ve Kajol'la yeniden çalışmanın olağanüstüolduğunu ve ikisinin beyaz perdede anlatılamaz enerji kurduklarını ifade etti. Karan Johar, Shahrukh Khan'ın "Otizm" rahatsızlığı hakkındaki kapsamlı bilgisine oldukça şaşırmış ve hayran kalmış. 2009 Nisan ayında Mumbai'dede filmin başka bölümleri çekildi ve çekimler Haziran ayında San Francisco'da devam edip tekrar Mumbai'de Temmuz ve Ağustos aylarında devam edecek. Karan Johar, Filmi çekebilecek Camii'yi bulamakta oldukça zorluk çekti. Los Angeles'deki camii'lerde çekim için izin alamayınca, sonundaMumbai'de bir camiide iki günde çekimi tamamladılar.




Kaynaklar & Diğer
 [değiştir]
Kaynakgim= Wikipedia





Ben filmden çok etkilendim. Hem romantik hem Drama var. Ayrica olaylara gerçekçi yaklasimlarida kaçinilmaz. Fransa'da sinemada vermeleri tuhafimiza gitti esimle. Ama iyiki getirmisler. Turkiye'de malesef Bollywood filmleri yayinlamiyorlar. Sebebini bende bilmiyorum. 

Her neyse bu film gerçekten izlenesi bir film. Siddetle tavsiye edilir.