5.09.2011

Hazir Ekmek Yapma Karisimi



Super birsey kesfettim ( Fransa'da ). Evde ekmek yapmak icin toz karisim. Icindekiler kismina baktigimda sakincali birsey girmedim. Zaten pakette bio.

O engin fransizcamla (dalga geciyorum :P ) yapilisini okudum ve yapmaya koyuldum. Posetin tamamini 300 ml ilik su ile kasikla yada robotta karistirip purussuz bir hamur elde edicez ve 40 dk sicak bir yerde hamurun kabarmasini beklicez. (tabi ben 15 dk bekledim baktim kabarmiyor koydum kek kalibima).

Kalibinizi yaglayip hamuru icine koyun ve bir 35 dk da oyle dinlenmeye birakin ( oo kim bekler o kadar ) ve onceden 240 derece isinmis firininizin 210 dereceye dusurup 35 dk altin rengi olana kadar pisirin.

( ama ben 180 derecedeki soguk firina koydum ve yavas yavas pisirdim ) Burda bir husus var. Isiya dayanikli bir tasin icine su koyup firin  tepsinize koyun diyor.

 Sonuc olarak tam tahilli , cekirdekli miss gibi kokan bir ekmegim oldu



5 yorum:

  1. Türkiye de olmayan bişey bu sanırım

    hiç görmedim markette falan

    YanıtlaSil
  2. Evet Reyyan Turkiye'de bu marka yok. Ama daha guzelleri vardir orda eminimn:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ,

    bu paketın benzerını sanırırm ıkeada gördüm ben
    ama hıc yapmadım pek güzel görünüyo ellerınıze sağlık.Suyu da ekmek daha yumusak olsun diye koymak gerekıyo :)

    YanıtlaSil
  4. internetten baktim az once benziyor evet :) tabi markadan markaya fark eder tat olarak :) onlarda guzeldir herhalde :) tesekkur ederim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Turkiye'de de hazır ekmek karışımları görmüştüm süpermarketlerde, ama sanırım onlar ekmek yapma makineleri için ve bio olduklarından şüpheliyim. Ben makineyle, hazır toz karışımı ile 4 saatte bir ekmek elde edebiliyorum,geç pişiyor ve çok sık yapamıyorum. Çünkü çok uzun sürüyor. Bu karışımın süresi uzun değilmiş ama benimkinin yanında :) Ellerine sağlııık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search