Bir bucuk hafta kadar Nutella'ya ara vermistim. Suan hala yemiyorum cikolata vb. Ama gecen canima tak edince ve Nestle reklamindaki gibi armutun uzerinden cikolatayi gorunce kendimden gectim :D Evde malzemede varken eh ben dururmuyum?

Malzemeler:

3 armut
2 su bardagi seker
Yarim lt su
200 ml sivi krema
Eritme cikolata ( isteyen dr oetker cikolatali sosu kullanabilir )
Tarcin
Karanfil (arzuya bagli)

Yapilisi:

Armutlari yikayip alttan kabak oyar gibi oyarak cekirdekli kismini cikartin. Kabuklarini soyup kucuk bir tencerede sekeri ve suyu ilave ederek kaynatin. Su yariya kadar cekince altini kapatip armutlari servi tabagina alin. Tabi ben kendime yaptigim icin suslu puslu yapmadim. Zaten hic beceremiyorum o isleri :(

Sosu icin kremayi kucun tencereye koyup kisik ateste kaynama noktasina kadar isitin altini kapatin ve cikolatalari kucuk kucuk kirip karistirarak eritin. Sosu soyudukca koyulasacaktir. Ama cikolatanin miktari az olmasin. Hazir sosla yspacaksaniz sutle pisirip ilikken armutlarin uzerine bir guzel dokun.