16.05.2011

Kupta Tatli Krema

Merhabalar,

Tariflerime biraz ara vererek tekrar geri dondum. Malum Blogger'deki arizalar, kaybolan yazilar, silinen yorumlardan sonra tamda zamaninda gitmisim. Bu aralar hiç yazasim yok aslinda, bir kaç tarif verip kaçacagim zaten. Malum  izin  zamani yaklasiyor :) Kizimla bana istanbul yollari gorundu insaallah. 
Çok ozledim ailemi ve istanbul'u. Neyse ben fazla yazi yazamiyorum yani beceremiyorum :) O yuzden hemen tarife geçiyorum. 

Bu Turkiye'deki  klasik danone'nin sutlu tatli kremasi ile ayni. Içine çesitli meyveler, findik fistik kirigi  koyup birazda biskuvi kirintilari ekleyip zevkinize gore yada evde ne varsa ekleyebilirsiniz :)

Muz
Elma
Burçak biskuvi yada kakaolu petibor
findik yada ceviz kirigi
Ve çikolatali tatli krema ( ben Fransa'daki MontBlanc marka kullandim )

Karistirip servis yap :)







1 yorum:

Yorumlarinizi direk yazabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search