ilk defa yaptim bu tarte aux pomme 'u. gerçek tarifi kompotlu olmuyormus , kremali oluyormus  bilmiyordum.

Kremali tarifi eltimden  aldim. Tarif burada. Bu arada kremalisini yiyince kompotlu olanin tadini begenmeyeceksiniz :)

Ben adato diye birinin tarifi youtube'tan buldum. Videoyu buradan izleyerek az çok fikir edinebilirsiniz




Hamuru için;

125 gr un

50 gr pudra sekeri

60 gr kup kup kesilmis yumusak tereyag

15 gr toz badem

2 gr tuz

1 çirpilmis yumurta

Yapilisi;  unu ve pudra sekerini eleyin. tereyagini ve toz bademi ekleyin ve biraz yogurun. Sonra ortasini açip tuzu ve yumurtayi ekleyin. Hamur kivamin gelene kadar yogurun. Kivami tuturmak için biraz daha un ekleyebilirsiniz.

Elma kompotu (puresi) için;

4 elma

1 tatli kasigi tarçin

50 gr toz seker

jolesi için:

su

nisasta

seker